ANASINIFI BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
FORMU
Öğrencinin
Adı – Soyadı : ………………………………… Sınıfı: ANASINIFI
Adı – Soyadı : ………………………………… Sınıfı: ANASINIFI
BEP hazırlama tarihi: 15/02/2016 BEP i
hazırlayan: FİGEN AKAN
Öğrencinin Eğitsel Performans
Düzeyi: Öğrenci okunan hikayeyi dinler, yarım bırakılan kısmını başarıyla
tamamlar,dinledikleri ile
İlgili yorum yapar,kağıt
işlerini sever, nesnelere şekil verir, dinozorlara merak duyar, Matematiğe
ilgilidir,yaşına uygun labirent ve bulmacaları çözer.
|
|||
Uzun Dönemli (Yıllık) Amaçlar
|
Kısa Dönemli Hedefler ve Ölçütler
|
Yöntem-teknik
|
Tarih
|
1. Öğrenci yıl sonunda dinleme ile ilgili becerileri yerine
getirir.
|
1.1.
Anlatılan hikayeyi dinleme.
1.2.
Hikayenin kalan kısmını
tamamlayabilme.
1.3.
Dinlerken konuya odaklanma.
1.4. Dinledikleri hakkında yorum yapma.
|
SUNUŞ
YOLUYLA ÖĞRETİM
ROL
YAPMA
GÖSTERİP
YAPTIRMA
SUNUŞ
YOLUYLA ÖĞRETİM
ROL
YAPMA
GÖSTERİP YAPTIRMA
|
Şubat-Haziran
|
2. Öğrenci yıl sonunda el ve göz koordinasyonu gerektiren hareketleri
yapar.
|
2.1. Kesme katlama çalışmaları yapar.
2.2. Hamur ile 3 boyutlu şekiller oluşturur.
2.3. Nesneleri üst üste /yan yana /iç içe
dizer.
2.4. Lego vb. birbirine geçen nesneleri takar,
çıkarır
2.5. Delikli yüzeylere uygun gereçleri takar,
çıkarır
|
Şubat-Haziran
|
|
3. Öğrenci yıl sonunda küçük kaslarını kullanarak belirli güç
gerektiren hareketleri yapar.
|
3.1. Belli başlı nesneleri parmaklarını
kullanarak tutar
3.2. Nesneleri sıkar, şekil verir.
3.3. Yoğurma çalışmaları yapar
3.4. Kurallara uygun kalem tutar
3.5. Çalışmada verilen yönergeyi
takip eder.
|
Şubat-Haziran
|
|
4.
Öğrenci Atatürk ve Bayrağımız ile ilgili etkinliklere ilgi gösterir.
|
4.1 Atatürkü tanır, bilir.
4.2 Atatürk ün ülke için önemini bilir.
4.3. Türk bayrağını gösterir, anlamını bilir
|
Şubat-Haziran
|
|
5.Öğrenci
yıl sonunda dinozorlar hakkında bilgi sahibi olur.
|
5.1 Dinozorların yaşam
biçimini öğrenir.
5.2 Yaşadıkları dönem
hakkında bilgi sahibi olur
5.3 Yok oluş sebeplerini
bilir.
5.4 Basit bir arkeoloji
çalışması yapar.
|
Şubat-Haziran
|
|
6.
Öğrenci yıl sonunda nesneleri eşler.
|
6.1. Nesneleri nesnelerle eşler
6.2. Resimleri resimlerle eşler
6.3 Nesneleri resimlerle eşler
|
Şubat-Haziran
|
|
7.
Basit Matematik çalışmaları yapar.
|
7.1 1. Sınıf düzeyinde
toplama yapar.
7.2 1. Sınıf düzeyinde
çıkarma işlemi yapar.
7.3 Birer, beşer , onar
ileri ve geri 100 e kadar sayar.
7.4 İkişer yirmiye kadar ve
geriye sayar.
7.5 Şekil ve sayı
örüntüsünü tamamlar.
|
Şubat-Haziran
|
|
8.
Güneş sistemini tanır.
|
8.1 Güneş sistemini bilir.
8.2 Güneş sistemi
gezegenlerini tanır.
8.3 Dünya’nın hareketlerini
bilir.
|
Şubat-Haziran
|
|
9.Mantık
bulmacaları, zeka oyunları , labirent etkinlikleri ile farklı düşünme
özelliğini geliştirir.
|
9.1 Labirent etkinlikleri
yapar.
9.2 Sudoku, kendoku
çalışmalarını düzeyine uygun şekilde tamamlar.
9.3 Mantık bulmacaları
çözer.
9.4 Dikkat geliştirici
etkinlikleri tamamlar.
|
Şubat-Haziran
|
0 yorum:
Yorum Gönder