Özel Yetenekli Anaokulu Öğrencisi İçin Bep dosyası


NEBAHAT TAŞKIN İLKOKULU
                   
ANASINIFI  BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU

Öğrencinin 

Adı – Soyadı : …………………………………                                                                                     Sınıfı:   ANASINIFI
BEP hazırlama tarihi:   15/02/2016                                                                                                       BEP i hazırlayan:  FİGEN AKAN


Öğrencinin Eğitsel Performans Düzeyi: Öğrenci okunan hikayeyi dinler, yarım bırakılan kısmını başarıyla tamamlar,dinledikleri ile
İlgili yorum yapar,kağıt işlerini sever, nesnelere şekil verir, dinozorlara merak duyar, Matematiğe ilgilidir,yaşına uygun labirent ve bulmacaları çözer.
Uzun Dönemli (Yıllık) Amaçlar
Kısa Dönemli Hedefler ve Ölçütler
Yöntem-teknik
Tarih
1. Öğrenci yıl sonunda  dinleme ile ilgili becerileri yerine getirir.

1.1.  Anlatılan hikayeyi dinleme.
1.2.  Hikayenin kalan kısmını tamamlayabilme.
1.3.  Dinlerken konuya odaklanma.
1.4. Dinledikleri hakkında yorum yapma.

SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM



ROL YAPMA




GÖSTERİP YAPTIRMA























SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM




ROL YAPMA





GÖSTERİP YAPTIRMA





Şubat-Haziran
2. Öğrenci yıl sonunda el ve göz koordinasyonu gerektiren hareketleri yapar.



2.1.   Kesme katlama çalışmaları yapar.
2.2.   Hamur ile 3 boyutlu şekiller oluşturur.
2.3.   Nesneleri üst üste /yan yana /iç içe dizer.
2.4.   Lego vb. birbirine geçen nesneleri takar, çıkarır
2.5.   Delikli yüzeylere uygun gereçleri takar, çıkarır







Şubat-Haziran

3. Öğrenci yıl sonunda küçük kaslarını kullanarak belirli güç gerektiren hareketleri yapar.
3.1.  Belli başlı nesneleri parmaklarını kullanarak tutar
3.2.  Nesneleri sıkar, şekil verir.
3.3.  Yoğurma çalışmaları yapar
3.4.  Kurallara uygun kalem tutar
3.5.  Çalışmada verilen yönergeyi takip eder.




Şubat-Haziran
4. Öğrenci Atatürk ve Bayrağımız ile ilgili etkinliklere ilgi gösterir.




4.1   Atatürkü tanır,  bilir.
4.2 Atatürk ün ülke için önemini bilir.
4.3. Türk bayrağını gösterir, anlamını bilir



Şubat-Haziran
5.Öğrenci yıl sonunda dinozorlar hakkında bilgi sahibi olur.
  

5.1 Dinozorların yaşam biçimini öğrenir.
5.2 Yaşadıkları dönem hakkında bilgi sahibi olur
5.3 Yok oluş sebeplerini bilir.
5.4 Basit bir arkeoloji çalışması yapar.



Şubat-Haziran
6. Öğrenci yıl sonunda nesneleri eşler.
6.1.   Nesneleri nesnelerle eşler
6.2.  Resimleri resimlerle eşler
6.3   Nesneleri resimlerle eşler


Şubat-Haziran

7. Basit Matematik çalışmaları yapar.
7.1 1. Sınıf düzeyinde toplama yapar.
7.2 1. Sınıf düzeyinde çıkarma işlemi yapar.
7.3 Birer, beşer , onar ileri ve geri 100 e kadar sayar.
7.4 İkişer yirmiye kadar ve geriye sayar.
7.5 Şekil ve sayı örüntüsünü tamamlar.

Şubat-Haziran
8. Güneş sistemini tanır.
8.1 Güneş sistemini bilir.
8.2 Güneş sistemi gezegenlerini tanır.
8.3 Dünya’nın hareketlerini bilir.

Şubat-Haziran
9.Mantık bulmacaları, zeka oyunları , labirent etkinlikleri ile farklı düşünme özelliğini geliştirir.
9.1 Labirent etkinlikleri yapar.
9.2 Sudoku, kendoku çalışmalarını düzeyine uygun şekilde tamamlar.
9.3 Mantık bulmacaları çözer.
9.4 Dikkat geliştirici etkinlikleri tamamlar.

Şubat-Haziran

indir
Google Plus da paylaş

About Çorba cafe

0 yorum:

Yorum Gönder